lördag 20 juni 2009

Inspiration.

Vi klarade oss från regn igår,härligt. Det kom lite på morgonen bara när jag åkte och jobbade, men sen sken solen på oss.
Vi åkte ju till Adams svärfar i Iste för att se hur dom bor. Dom har köpt ett makalöst ställe med en helt underbar utsikt. Jag åkte såklart ifrån kameran. Men jag lovar att nästa gång jag åker dit då sitter den klistrad i handen på mej.
Det var mycket folk och djur, 12 vuxna, 5 barn och 3 hundar = full fart. Det var tävlingar och lekar med prisutdelning. Efter det så blev det grillning och vi kunde sitta ute hela tiden. Det var inte så varmt men i goda vänner sällkap och lite filtar så gick det bra.
Filippa och några till badade tunna och hon tog sitt premiärdopp i sjön ocskå, endast
14`C i vattnet. Det var modigt gjort.



En sån här utsikt skulle vem om hellst vilja ha kan jag tro när man sitter i badet. Jag skulle inte ha något emot att ligga där och titta ut över det vackra landskapet nu.

Men nu blir det frukost med familjen, ja vi som är hemma och sen bär det av på traditionell midsommarmarknad i Järvsö.

Må så gott, Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar